sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Otoksia työviikolta

Seuraavassa muutamia kuvia, joita tuli töiden aikana napsittua viime viikolla.


 
Tässä olen minä työpöytäni ääressä.


 
Torstaina oli työpaikan kesäjuhlat, jonne pääsi tässä surkeassa kuvassa näkyvällä rannekkeella.



Laukkuni, nenäliinapapereita (olin vähän nuhainen), epämääräisiä pöydälläni oleskelevia johtoja ja kahvikuppi. En yleensä juo kahvia, mutta töissä sitä on tullut jonkin verran kulutettua. Tosin tällä viikolla kahvikone oli rikki, joten vaihdoin teehen.

 
Ylläolevassa kuvassa olen lounaalla eräässä suosikkipaikassani sushilla. Tulin tavallista myöhemmin ja valikoima ei enää ollut niin monipuolinen kuin yleensä.

 
Yllä olen edelleen sushi-ravintolassa. Etualalla näkyy huulirasvapuikko, jonka ostin kyseisenä päivänä dm:stä, kun oma huulirasvani oli kauhukseni unohtunut kotiin.

 
Tässä on näkymä erään kokoushuoneen ikkunasta terassille.

 
Välipala ja kuukausikortti julkiseen liikenteeseen. Näiden kanssa yleensä lähden kotiin.
 
 
Kesäjuhlien yhteydessä kaikki saivat ilmaiskupongin läheiseen froyo-paikkaan. Käytin omani perjantai-iltapäivällä. Annokseen tuli mangokastiketta, ananasta ja kiiviä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti